گروه سیاسی: حمایت‌های مادی و معنوی غرب به رهبری آمریکا از رژیم صهیونیستی در تجاوزات اخیرش به حقوق زنان و کودکان بی‌دفاع غزه، فقط گوشه‌ای از دوگانگی سیاست‌های آنهاست

گروه سیاسی: حمایت‌های مادی و معنوی غرب به رهبری آمریکا از رژیم صهیونیستی در تجاوزات اخیرش به حقوق زنان و کودکان بی‌دفاع غزه، فقط گوشه‌ای از دوگانگی سیاست‌های آنهاست!! این دوگانگی و سیاست «یک بام و دو هوا» دیگر برای همه مردم جهان ثابت کرده که آنچه غرب برای دفاع از حقوق اقلیت‌ها، قومیت‌ها، گروه‌های سیاسی و مذهبی و… می‌گوید، صرفاً دروغی بیش نیست و در راستای منافع خودشان است! به عنوان نمونه غرب از آزار اویغورها چنان هیاهویی می‌سازد و حتی چین را هم تحریم می‌کند اما وقتی نوبت به رژیم کودک‌کش صهیونیستی می‌رسد که در برابر چشم جهانیان مردم فلسطین را قتل عام می‌کند نه انتقادی در کار هست، نه تحریمی، نه فشاری! حتی همکاری و همراهی هم می‌کنند، سلاح می‌دهند، جنگنده می‌دهند، حمایت می‌کنند و فکر می‌کنند مردم دنیا نمی‌فهمند؟!

برای رژیم نژادپرست و کودک‌کش صهیونیست هیچ خط قرمزی وجود ندارد و در حالی که اسناد زنده جنایت آن‌ها روزانه در برابر چشم جهانیان ورق می‌خورد، رفتار وهن‌انگیز و ضد بشری آمریکا و اروپا نشان می‌دهد که آنها چقدر دلشان برای نوع بشر می‌سوزد و چقدر نگران مسلمانان هستند!! آنها خودشان میلیون‌ها نفر را در افغانستان، عراق، یمن، لیبی، سوریه و… قتل عام کردند و به هیچ عنوان از این مسئله پشیمان نیستند حالا فکر می‌کنید برای فلسطینی‌ها نگران هستند یا دلسوز مسلمانان چین هستند که حتی یک برگ سند از آزار و اذیت آنها نداشتند و این همه دروغ در موردشان گفتند؟!

  • منبع خبر : آذرپژوه