گروه سیاسی: حمایت رژیم باکو از رژیم صهیونیستی ضربه بسیار شدیدی به وجهه جمهوری آذربایجان وارد کرده و شماری از مردم گنجه طی روزهای اخیر برای جبران این لطمه حرکتهای ضدصهیونیستی را شروع کرده‌اند.

گروه سیاسی: سایت آخار باکو به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه خبر داد ارتش اسراییل از ناحیه کوچکی که در شمال غرب غزه پیشروی کرده بود، عقب نشینی کرد و تانک های اسراییلی با دو کیلومتر عقب نشینی به نقطه‌ای بازگشتند که در ۲۷ اکتبر از آنجا عملیات زمینی را شروع کرده بودند! علت عقب نشینی ارتش اسراییل حملات گسترده و پی درپی گردان الاقصی اعلام شده است!

پیشتر در رسانه‌های باکو با خوشحالی درباره‌ی آغاز حمله زمینی ارتش اسراییل به غزه خبررسانی شده بود و کارشناسان رسانه‌های باکو با خباثت خاصی ابراز امیدواری می‌کردند که همزمان با سالروز پیروزی باکو بر ایروان در روزهای هشتم تا دهم نوامبر در جنگ ۲۰۲۰، آنها نیز خواهند توانست اشغال غزه را اعلام کنند و جشن بگیرند و جشن این دو همزمان برگزار شود!!

گفتنی است که حمایت رژیم باکو از رژیم صهیونیستی ضربه بسیار شدیدی به وجهه جمهوری آذربایجان وارد کرده و شماری از مردم گنجه طی روزهای اخیر برای جبران این لطمه حرکتهای ضدصهیونیستی را شروع کرده‌اند. حکومت باکو و رژیم صهیونیستی و شرکت بی.پی انگلیس نیز حفاظت از خط لوله باکو- جیحان که به اسراییل نفت می‌رساند را تشدید کرده‌اند. همچنین با همکاری شرکت بی پی و مرکز سایبری دانشگاه تخنیون اسراییل در باکو و سازمان امنیت سایبری د.ت.خ. همایشی برای مقابله با فعالیت های سایبری و اینترنتی محور مقاومت در ارتباط با جمهوری آذربایجان اخیرا در باکو تشکیل شد.

  • منبع خبر : آذرپژوه