گروه سیاسی: رهبر انقلاب به خوبی نکته را تببین کردند، اگر آن چیزی که اسمش جهان اسلام است متحد، منسجم و همراه باشند خیلی از این اتفاقات روی نمی‌داد. اگر عرضه داشتند و تجارت با خود این رژیم را محدود می‌کردند، آسمان خود را بر روی پروازهای آن می‌بستند،

گروه سیاسی؛ روز گذشته رهبری انقلاب به شکل کنایه‌آمیزی کشورهای عربی و اسلامی را مورد انتقاد قرار داد و خواستار قطع صادرات نفت به رژیم کودک کش اسرائیل شدند.

گفتنی است که قزاقستان و رژیم باکو مهمترین و اصلی‌ترین صادرکنندگان نفت به سرزمین‌های اشغالی هستند. متاسفانه دولت ترکیه که رئیس جمهورش این روزها صدایش دوباره بلند شده هم بزرگ‌ترین شریک اقتصادی این رژیم است که نفت را به دست صهیونیست‌ها می‌رساند. تا زمانی که چنین طرف‌های متفرعن و بدسیرتی در میان کشورهای اسلامی باشد، تا زمانی که حاکمان مسلط بر ابوظبی روزانه برای صهیونیست‌ها کمک‌های تسلیحاتی می‌فرستند، وقتی اردنی‌ها به امریکایی‌ها پایگاه می‌دهند تا به مبارزان در منطقه حمله کنند، وقتی سعودی‌ها پای مقامات صهیونیست را به سرزمین وحی باز می‌کنند، شما چه انتظاری می‌توانید داشته باشید؟

رهبر انقلاب به خوبی نکته را تببین کردند، اگر آن چیزی که اسمش جهان اسلام است متحد، منسجم و همراه باشند خیلی از این اتفاقات روی نمی‌داد. اگر عرضه داشتند و تجارت با خود این رژیم را محدود می‌کردند، آسمان خود را بر روی پروازهای آن می‌بستند، سفرای این رژیم را اخراج می‌کردند آن وقت به جای ۱۰ هزار فلسطینی در غزه شاید یک دهم هم به شهادت نمی‌رسیدند. این کشورها شریک در خون فلسطینی‌ها هستند.

  • منبع خبر : آذرپژوه