گروه سیاسی: روز شنبه (دیروز) مردم در فلسطین اشغالی شاهد حملات ویرانگر و نابود کننده‌ی مقاومت فلسطین بودند. حملاتی که از زمین و آسمان توانست آسیب‌های مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کند.

گروه سیاسی:روز شنبه (دیروز) مردم در فلسطین اشغالی شاهد حملات ویرانگر و نابود کننده‌ی مقاومت فلسطین بودند. حملاتی که از زمین و آسمان توانست آسیب‌های مهلکی به رژیم صهیونیستی وارد کند. این حملات انسان را یاد سخنان چند روز پیش رهبری انقلاب می‌اندازد که تاکید داشتند: «دولت‌هایی که به سراغ قمار عادی‌سازی رفته‌اند بدانند که به قول اروپایی‌ها دارند روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند…»

رهبر جمهوری اسلامی ایران در بخشی از سخنان خود گفتند: «نظر قطعی جمهوری اسلامی این است دولت‌هایی که قمار عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی را برای خودشان سرمشق کار قرار می‌دهند ضرر خواهند کرد، باخت منتظر اینهاست دارند اشتباه می‌کنند. به قول اروپایی‌ها روی اسب بازنده شرط‌بندی می‌کنند. امروز وضع رژیم صهیونیستی وضعی نیست که مشوق نزدیکی به او باشد، نباید این اشتباه را بکنند. رژیم غاصب رفتنی است، امروز نهضت فلسطین از همیشه‌ی این هفتاد-هشتاد سال سرحال‌تر است، امروز جوانان فلسطینی و نهضت فلسطینی، نهضت ضد غصب، ضد ظلم، ضد صهیونیسم امروز از همیشه با نشاط‌تر، سرحال‌تر، آماده‌تر است که مشاهده می‌کنید و ان‌شاءالله این نهضت به نتیجه خواهد رسید و همین‌طور که امام بزرگوار (رضوان الّه علیه) تعبیر کردند از رژیم غاصب به سرطان، حتماً این سرطان ان‌شاءاله به دست خود مردم فلسطین و نیروهای مقاومت در کل منطقه ریشه‌‌کن خواهد شد».۱۴۰۲/۰۷/۱۱

این سخنان رهبری در حالی مرح می‌شود که برخی دولت‌های منطقه از جمله رژیم باکو در چند سال گذشته ارتباط نزدیکی با رژیم صهیونیستی آغاز و این کشور شیعه نشین را تبدیل به حیات خلوت رژیم صهیونیستی کرده است.

  • منبع خبر : آذرپژوه