گروه سیاسی: خیانت گاهی اوقات با علم است و گاهی اوقات نیز با جهالت و نادانی! تکلیف نهادهای امنیتی و قضایی و خود ملت با افرادی که با علم و آگاهی تصمیم به خیانت به مردم و کشور را دارند مشخص است!

گروه سیاسی/ جعفری: چندی پیش صهیونیست‌ها اسنادی را از جنگ ۱۹۶۷ با اعراب منتشر کردند که مشخص شد داماد جمال عبدالناصر خائن بزرگ بوده و او بوده که به کشور و ملت مصر، ملت‌های مسلمان و آرمان فلسطین خیانت و به صهیونیست‌های اشغالگر خدمت کرده و باعث شکست فضاحت‌بار اعراب، به ویژه مصری‌ها در این جنگ شده؛ جنگی که طی آن آبرو و حیثیت مصر به عنوان رهبر جهان عرب از دست رفت و هنوز هم خاطره‌ی آن چیزی جز درد و رنج به همراه ندارد.

از این نوع خیانت پیشگان در هر جای دنیا می‌توان نمونه‌هایی را پیدا کرد. ملت‌های جهان به ویژه ملت‌های در حال توسعه همانند ایران همواره چوب نادانی و بلاهت این نوع افراد را خورده و به نظر نگارنده این سطور آسیب‌هایی که این نوع افراد به کشور وارد می‌سازند به مراتب بیش از لطمات و صدماتی است که از دشمن به کشور مترتب می‌شود! به عنوان نمونه می‌توان از سریال چند قسمتی گاندو که رویدادهای سیاسی و اقتصادی چند سال قبل کشور ایران را به تصویر کشیده بود نام برد که چند تن از این افراد و مدیران نفوذی با اسامی مستعار معرفی شده بودند. اما باید توجه داشت که این افراد نه تمام شده‌اند و نه دشمن اجازه می‌دهد که جای این افراد نفوذی در دستگاه‌های اداری و سازمانی خالی بماند.

خیانت گاهی اوقات با علم است و گاهی اوقات نیز با جهالت و نادانی! تکلیف نهادهای امنیتی و قضایی و خود ملت با افرادی که با علم و آگاهی تصمیم به خیانت به مردم و کشور را دارند مشخص است! اما یکی از مشکلات عمده کشور ما این است که افراد کوتوله‌ای که چیزی از دنیا و سیاست‌های آن، چیزی از آینده و روابط حاکم بر جهان، دانشی در حوزه ژئوپلتیک و راهبردهای مبتنی بر آن ندارند با یک کت و شلوار و روابط ناسالم با برخی چهره‌های سیاسی و موثر مانند موریانه در ساختار قدرت نفوذ کرده و اینجا و آنجا در حال خرابی هستند و فکر می‌کنند که دارند خدمت می‌کنند! چنین افرادی در بزنگاه‌ها با توجیهات ناشی از ناتوانی در تصمیم‌گیری ضربات جبران‌ناپذیری به ساحت عزیز ایرانِ اسلامی زده‌ و خواهند زد!!

اما وظیفه خطیر «ما» به عنوان فرزندان دلسوز این آب و خاک چیست؟ ما به عنوان کسانی که در این عرصه قلم زده و مدعی هستیم باید هوشیار باشیم، ما باید دقت کنیم و حواس‌مان جمع باشد. ما باید روشنگری کنیم، هشدار بدهیم و با بیان حقیقت‌ها و واقعیت‌ها مردم را برای دفاع از مام میهن آماده کنیم. «ما» شامل همه کسانی که قلب‌شان برای این آب و خاک می‌تپد، دل‌شان به درد می‌آید و نگران مادر گیتی که «ایران اسلامی عزیز» باشد، می‌شود. پس بی‌خیال افرادی که مفت خریده شدند، مفت خود را فروختند و برای اینکه خانه خود را آباد کنند، کشورشان را ویران کردند در صحنه حضور داریم و برای فرزندان‌مان و آینده این مبارزه بی‌امان را پی می‌گیریم.

  • نویسنده : جعفری
  • منبع خبر : آذرپژوه