داده‌های هوانوردی نشان می‌دهد که پروازهای هواپیماهای ترابری جمهوری آذربایجان به فلسطین اشغالی برای انتقال مهمات و تسلیحات به باکو و گنجه افزایش داشته است

باکو آماده حمله ای دیگر به ارمنستان است؟

داده‌های هوانوردی نشان می‌دهد که پروازهای هواپیماهای ترابری جمهوری آذربایجان به فلسطین اشغالی برای انتقال مهمات و تسلیحات به باکو و گنجه افزایش داشته است.

گفتنی است که فقط در هفته اخیر سه پرواز ترابری نظامی به باکو و گنجه انجام شده است!

بازداشت شهروند روسیه توسط دولت باکو به جرم جاسوسی

میرحافظ جعفروف (جعفرزاده) شهروند روسیه نوامبر ماه گذشته هنگام ملاقات با خانواده اش توسط اداره امنیت دولتی باکو بازداشت شد. دولت باکو بدون هیچ مدرک، تحقیق و تصمیم دادگاه، او را به جاسوسی متهم کرده است. گفتنی است که بعداً ویدئویی ویرایش شده از سخنرانی وی منتشر شد که در آن مشاهده می شود که قسمت های مختلف ویدیو قطع و ادغام شده است، خود جعفروف اظهار داشت که ویدیویی که از طرف او توزیع شده است ویرایش شده است.

جعفروف گفت: «من به آنها گفتم که در این ویدیو بی گناه هستم، آنها این ویدیو را ویرایش کردند تا تصویری ایجاد کنند که ادعا  می‌کند: من اعتراف کردم که گناهکارم. اگر راست می گویند، اجازه دهند ویدیو بدون ویرایش پخش شود.» 

اگرچه تحقیقات علیه جعفروف تکمیل شد، اما دادگاه ۴ بار به تعویق افتاد. دو بار با اشاره به اینکه متهم را فراموش کرده اند به دادگاه بیاورند و ۲ بار نیز به دلیل بازداشت میرحافظ او را پیدا نکردند!

شبه کودتا در ارتش علی اف

منابع خبری اعلام کردند در ماه های اخیر تعداد نفرات ارتشیِ جمهوری باکو که دست به خودکشی می‌زنند به طرز چشمگیری افزایش یافته است. همچنین چندی از افسران ارتش علی اف اقدام به جمع آوری ضایعات و حتی کارگری برای در آوردن خرج خود کرده اند!

  • منبع خبر : آذرپژوه