گروه سیاست: رژیم ملاها می خواهد با خشکاندن دریاچه ارومیه و ایجاد گرد و غبار نمک، میلیون ها نفر آذربایجانی را مجبور به ترک اینجا کند و آذربایجان را نابود سازد!!!

در حالی که رسانه های باکو در خصوص کم آبی رود مرزی ارس بخاطر سدسازی ترکیه در کاراکورت برای مهار و استفاده انحصاری آب رود ارس، سکوت اختیار کرده اند، همین رسانه های باکو ادعاهای نامعقول و  احمقانه ای در خصوص علت کم آبی دریاچه ارومیه مطرح می کنند.

آخار به نقل از عنصر ترک گرای مفلوکی که عکاس مقیم و شهروند فرانسه است، نوشت: بخش زیادی از آب رودها به اصفهان و کرمان منتقل می شوند…. رژیم ملاها می خواهد با خشکاندن دریاچه ارومیه و ایجاد گرد و غبار نمک، میلیون ها نفر آذربایجانی را مجبور به ترک اینجا کند و آذربایجان را نابود سازد!!! … هر کس اعتراض کرده، یا کشته شده یا دستگیر!! به کسانی هم که آزاد شده اند، چنان آمپول هایی زده اند و داروهایی خورانده اند که دو سه روز پس از آزادی از زندان خودکشی کرده اند! من به زودی ویدئویی را از روند خشک شدن دریاچه ارومیه منتشر خواهم کرد…

گفتنی است در پی شروع حمله تبلیغاتی موذیانه جدیدی از سمت جمهوری آذربایجان به ایران به بهانه دریاچه ارومیه، شماری از چهره های هنری و فعالان ظاهرا اصلاحاتی و قومگرا در داخل کشور نیز به خدمت این حرکت خصمانه ضدایرانی درآمده اند و سعی در تحریک افراد نااگاه به بهانه کم آبی دریاچه ارومیه دارند!!

  • منبع خبر : آذرپژوه