گروه سیاسی: ینی‌مساوات از کشف نماد اسرارآمیز ستاره داوود بر روی طبیعت صخره‌ای واقع در نزدیکی جاده باکو - شماخی شد که تاکنون هر روز شهروندان عبور کننده از این جاده، این نماد یهودی را نمی‌دیده‌اند، اما اکنون پهپادها (پهپادهای اسراییلی یا ترکیه‌ای) از آن فیلم و عکس گرفته‌اند!!

گروه سیاسی: ینی‌مساوات از کشف نماد اسرارآمیز ستاره داوود بر روی طبیعت صخره‌ای واقع در نزدیکی جاده باکو – شماخی شد که تاکنون هر روز شهروندان عبور کننده از این جاده، این نماد یهودی را نمی‌دیده‌اند، اما اکنون پهپادها (پهپادهای اسراییلی یا ترکیه‌ای) از آن فیلم و عکس گرفته‌اند!!
این سایت باکویی (ینی مساوات) برای تبلیغ و فرو کردن این نماد یهودی به‌اصطلاح رمزآلود در قلب جمهوری آذربایجان به اذهان مردم مصاحبه‌ای با حمید هریسچی، از مبلغان و نظریه‌تراشان به‌اصطلاح آذربایجان‌گرایی کرده است که در این مصاحبه ستاره داوود نماد وحدت و قدرت یهود و نماد دولت اسراییلی-یهودی داوود پیامبر قلمداد شده است!
حمید هریسچی در تاریخ‌تراشی برای «اسراییل» در جمهوری آذربایجان گفته است: «وقت آن است که نگاهی پرنده‌وار به جهان بیندازیم. به آذربایجان نیز!!! اگر از زاویه دیگری به آذربایجان نگاه کنیم می‌توانیم به معجزات زیادی دست یابیم. چیزهایی هست که ما نمی‌بینیم. یکی از آنها «پنتاگرام» در جاده شماخی است. یعنی یک پنج ضلعی است. شماخی هم پنج نهر دارد. صاعقه در اینجا همیشه به پنج دره برخورد می‌کند. بنابراین پنج راه رعد و برق در اینجا وجود دارد. صاعقه نیز از پنج جهت در این آسمان‌ها به زمین دوخته می‌شود!! در پنج نقطه‌ای که صاعقه‌ها به زمین می‌خورند، پنج پیر (مکان مقدس) وجود دارد. من برخی از آنها را زیارت کرده‌ام. یکی از این پیرها را در برنامه «آذربایجان پنهان» (برنامه‌ای در شبکه آذ.تی‌وی. که با فرهنگ‌تراشی و نمادتراشی مبالغه‌آمیز سعی در ترویج آذربایجان‌گرایی و تراشیدن هویت و موجودیت جدای از ایران برای جمهوری آذربایجان داشته است)، فیلم‌برداری کردیم. در مورد شکل هندسی مشاهده شده در کنار جاده باکو – شماخی نیز باید بگویم که: بله… به آن «ستاره داوود» نیز می‌گویند. این شکل زمانی تشکیل می‌شود که دو هرم به هم متصل می‌شوند. الگوهای مشابهی در صحرای ناسکا پرو یافت می‌شود. اما این الگوها فقط از آسمان قابل مشاهده هستند!!! در نقاشی یک قانون وجود دارد: اگر شما با یک حرکت بدون برداشتن دست از روی بوم نقاشی، یک شکل بسیار پیچیده یا بسیار ساده خلق کنید، یک نابغه هستید!!! به نظر می‌رسد این تصاویر با یک حرکت در طبیعت حک شده‌اند. دانشمندان این را مطالعه کرده‌اند!!! هنگام ایجاد این تصاویر، حرکت دومی وجود نداشته است!!! آنها با یک حرکت در طبیعت حک شده‌اند»
این ایدئولوگ آذربایجان‌گرایی (از بازماندگان فرقه‌چی‌ها یا توده‌ای‌های آذری جذب شده به آذربایجان‌گرایی دوره حکومت کمونیستی شوروی) برای دولت اسراییل قلمداد کردن حکومت حضرت داوود و موجه جلوه دادن این نگاه، با استناد به آیه ۵۷ سوره حدید گفته است: «در آیه ۵۷ سوره الحدید قرآن آمده است که خداوند اسرار ساخت پیراهن زرهی را به داوود منتقل کرده است. داوود دولت متمرکز یهودی اسرائیل را تأسیس کرد و جمعیت آن را سرشماری کرد (حدود ۹۷۳ سال قبل از میلاد). در فولکلور یهودی، داوود به‌عنوان یک مرد جوان شجاع نشان داده می‌شود که پهلوان غول‌پیکر گالوت را شکست داد. در تورات کتابی از زبور متعلق به داوود وجود دارد. در اسلام داوود در زمره پیامبران قبل از محمد است.»

  • نویسنده : گروه سیاسی آذرپژوه
  • منبع خبر : آذرپژوه