گروه سیاسی: در طول روزهای گذشته با نگاهی به موضع‌گیری‌ها و اظهارنظرهای صورت گرفته در رسانه‌های این رژیم و گزارشاتی که معمولاً خبرنگاران امنیتی و نظامی صهیونیست که همه آنها به شکل کامل به نهادهای نظامی و امنیتی متصل هستند، به خوبی می‌توان حجم خسارت وارد شده و میزان تلفات را درک کرد.

گروه سیاسی/ جعفری: حملات دقیق و حساب شده حزب اله به مواضع دشمن صهیونیستی باعث به هم ریختگی و آشفتگی شدید صهیونیست‌ها شده است. در طول روزهای گذشته با نگاهی به موضع‌گیری‌ها و اظهارنظرهای صورت گرفته در رسانه‌های این رژیم و گزارشاتی که معمولاً خبرنگاران امنیتی و نظامی صهیونیست که همه آنها به شکل کامل به نهادهای نظامی و امنیتی متصل هستند، به خوبی می‌توان حجم خسارت وارد شده و میزان تلفات را درک کرد.
برای رژیم اشغالگر این موضوع که حزب اله توانسته تا این سطح و تا این اندازه دامنه‌ی حملات خودش را گسترش داده و هزینه سنگینی را بر آنها تحمیل کند غیر قابل تصور و باور است. این یک واقعیت ساده و پیش پا افتاده است که صهیونیست‌ها یک عمر به دیگران حمله کرده، به طرف مقابل خسارت زده یا آنها را نابود کردند ولی کسی به خودشان تا این اندازه ضربه نزده است. به همین دلیل در ذهن ویرانگر آنها هر کسی اقدامی علیه این رژیم کند، غیر قابل تصور و تحمل است.
به عنوان مثال در حمله بامداد روز شنبه به مقر تازه احداث شده یکی از یگان‌های دشمن در منطقه نهاریا، خوابگاه نظامیان اشغالگر با پهپادهای انتحاری هدف قرار گرفت و هیچ کاری هم از دست دشمن برنیامد و عملاً این پهپادها با موفقیت به اهداف خود اصابت کردند. دقت کنید نوشتم اصابت دقیق پهپادها به خوابگاه تازه ساخته شده دشمن، آن هم نه در طول روز بلکه پیش از طلوع آفتاب که همه تروریست‌ها خواب بودند.
بنابراین می‌توانید خیلی ساده و سرانگشتی حساب کنید دشمن چه سطحی از تلفات را متحمل شده ولی در مورد آن صحبتی نمی‌کند. موضوع سانسور تلفات وارد شده به دشمن مربوط به امروز و دیروز نیست و این مسئله اعتراض رسانه‌های رژیم صهیونیستی را در پی داشته و آنها از این که نمی‌توانند حقیقت را رسانه‌ای کنند به شدت آشفته هستند. چند روز پیش وقتی که حزب اله با موشک الماس مقر هدایت بالن دشمن در ادمیت را منهدم کرد و یک تیر موشک به سمت یک نظامی صهیونیست شلیک نمود و حتی تصویر جنازه آن تروریست را هم رسانه‌ای کرد باز هم صهیونیست‌ها حاضر به اعتراف در مورد کشته شدن کسی در آن حمله نشدند این خود نشان می‌دهد که چه سطحی از لاپوشانی و مخفی‌کاری در مورد کشته‌های این رژیم در جریان است و به چه شکلی عجیبی آنها می‌توانند این حجم تلفات را سانسور کنند.

  • نویسنده : جعفری
  • منبع خبر : آذرپژوه